LaniCoffee | Palarnia
90
page-template-default,page,page-id-90,qode-quick-links-1.0,woocommerce-no-js,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-title-hidden,qode_grid_1300,qode_popup_menu_push_text_top,columns-3,qode-theme-ver-11.0,qode-theme-bridge,wpb-js-composer js-comp-ver-4.12,vc_responsive

O PALARNI

Ze względu na to, że Twoja satysfakcja i przyjemność ze współpracy z naszą palarnią są rzeczą priorytetową, staramy się organizować pracę tak, abyś jak najszybciej otrzymał najświeższy produkt.

 

Jak pracujemy…

 

Kawy w naszej palarni są palone już po złożeniu zamówienia.

Palenia hurtowe robimy zgodnie z ustaleniami z  klientem a palenia detaliczne dwa razy w tygodniu: we wtorek i czwartek.

Wysyłka zamówionych kaw odbywa się w środę (palenia wtorkowe) oraz w piątek (palenia czwartkowe).

… A tak to działa w praktyce

 

Jeśli Twoje zamówienie zostanie złożone i otrzymamy potwierdzenie sfinalizowania w dniach od czwartku od godziny 10.00, do wtorku do godziny 10.00 zostanie ono wypalone we wtorek a wysłane w środę.

Natomiast zamówienia złożone od wtorku od godziny 10.00 do czwartku do godziny 10.00 zostaną wypalone w czwartek a wysłane w piątek.

 

Wysyłka:

1) Paczki wysyłane są za pośrednictwem firmy kurierskiej lub paczkomatem. Przy zamówieniach powyżej 250zł przesyłka gratis.

2) Odbiór osobisty w Olsztynie, w kawiarni House Cafe na Starym Mieście dzień po paleniu kawy od godziny 17.00.

 

Zasady ogólne:

Pytania odnośnie indywidualnych warunków wysyłkowych i produkcyjnych prosimy kierować mailowo na adres palarnia@lanicoffee.pl. Jeśli chciałbyś abyśmy dodatkowo udzielili Ci informacji i pomogli w doborze kawy, prosimy o kontakt telefoniczny, bądź mailowy.